2015-06-23

22.05

 För Sydafrikaskyarna kommer alltid vara det finaste jag sett hittils i livet, tillsammans med höga berg och små dammar så finner det sig något slags lugn i mig. Såsom bara berg och röda solar kan inbringa. Så många gånger tänker jag på min självbild och hur kroppen ser ut, för långa armar och konstiga axlar, alldeles för lång över huvud taget, ingenting nöjt med ansiktet och allt blir bara nejnejnej. Sånt kan jag tänka ibland när jag ska ladda upp en instagrambild, men det får inte bli så. Aldrig rättare sagt, att utseendet tar över mig och viljan att förändra hur jag ser ut för stor. Aldrig får det bli så, för då hamnar man i ett träsk som är så svårt att ta sig ut. Så därför är det viktigt att ladda upp bilden ändå, även fast jag ej tycker om min appearance. Så kanske jag kan tänka på det lite mindre nästa gång. Nedan följer bilder från Drakensberg, Krugerparken och världens tredje största canyon.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något fint är du snäll!